2014. február 3., hétfő

Olvasgatom a hülye tékasztorikat, mert általam intelligensnek tartott barátaim rendre megosztják, és próbálok rájönni, mi a francot látnak benne. Ja, meg mert egy hónapja nincs munkám.

És akkor belefutottam ebbe, és kb fél centire voltan tőle, hogy jól megmondjam neki, hogy olyan sötét, mint az éjszaka, de végül letettem róla, úgyhogy ide bepötyögöm hajtás utánra, hogy mit írnék neki, ha bele akarnék kezdeni egy nyilvánvalóan parttalan veszekedésbe - az ő szintjén.

Hú, nagyon felhúztam magam.


De kurvára megmondtad, bazmeg.

Miért sikk nem érteni dolgokhoz? Hm?

A nekem nem tetszik/szerintem nincs értelme és az értéktelen/értelmetlen között tessék már különbséget tenni. Más ember munkáját szétrombolni azért, mert szerinted hülyeség? Hol élsz?!

És az meg, zárójelben, miért fáj, ha valaki sokat kért a munkájáért? Ha nem adja el annyiért, nyertél. Ha eladja, akkor meg valamit mégiscsak tud. Nem vagy atyaúristen, nem vagy műértő, nem vagy _senki_, hogy ennyire határozott véleményed legyen az illető munkájának értékéről. Illetve, a vélemény ugyebár olyan, mint a segglyuk...

Ez egy rendkívül korlátolt, irigy és szánalmas bejegyzés volt.

Igen, öcsém festő, ettől nem lesz kevésbé igazam.

3 megjegyzés:

annalight írta...

szerintem sem vicces egyáltalán ez a nő.
értem, h mások szerint miért az... de nekem nem.

puli írta...

meg úgy általában.. torzíthatott végig a cikk írója , napnál világosabb..

ee_version írta...

Az zavar, hogy retorikailag ő és a kedves apja mindenkit szeretnek, és nemes az ő szívük, és minden, amit tesznek az tök jogos meg frappáns. És értem, hogy az összes bejegyzés az utolsó betűig költői túlzás, de szerintem nem mindegy, mit érez még valaki arányosnak, vagy ha nem is arányosnak, de a helyzetben a normális ember álmai szerinti reakciójának. Szóval, hogy szerintem ez a nő buta és irigy és kárörvendő és abszolúte nem okos, pláne nem annyira, mint hiszi. És, ami a legszörnyűbb, nem vicces!!!!