2014. február 13., csütörtök

The tram doesn't stop at Margitsziget

De az éjszakai busz meg megáll ott. az Árpád híd közepén jeleztem, hogy majd leszállnék, és erre megállt kb ott és akkor. De nem is az, hanem, hogy én megy olyan vagyok, hogy afölötti zavaromban, hogy a sok álmos hazafelé igyekvő most miattam állt meg a szigetnél, én képes vagyok és le is szállok, "elviszem a balhét". Így történt, hogy az éjszaka közepén vártam negyed órát a buszra, hogy 3 perc múlva leszálljak róla és gyalogoljak fél hídnyit a szélben.

Az ellenőrök arcát mondjuk látni kellett volna. De miért van ott éjszakai megálló, nemisértem...

3 megjegyzés:

Anna írta...

De hát Dórám, mi a fenének szálltál le? Az senkin nem segít, ha Te szenvedsz!! Ilyenkor rá kell nézni a vezetőre, azt mondani, hogy bocsánat, azt hittem, éjszaka itt nem áll meg, és fent maradni a biztonságos buszon. Jaj. (És ha morognak, amikor kedvesen elnézést kértél akkor hadd' morogjanak. De miért morognának, nekik nem jobb, ha leszállsz. Talán nem kell "jogos büntetés" egy ilyen rémséges vétek után, hogy eltévesztetted a megállót, hm?)

Anna írta...

Also: hídavató megálló, nyilván. Brr.

ee_version írta...

Annám, nyilván nem kellett volna leszállnom, de hajnal volt és fáradt voltam és nem akartam konfliktust, és nem vagyok teljesen normális. Ha kijövök valahonnét és rossz irányba indulok el, és visszafordulok, akkor is körül szoktam nézni reflexből, hogy hányan látták, mekkora idióta ez a lány.

Valahogy akkor úgy értékeltem, hogy nem gond, pár perccel hosszabb séta. És tulajdonképp tényleg.