2014. március 12., szerda

Múlt csütörtök óta fáj a mindenem, de különösen az a minden, ami a kar anatómiájához tartozik, ezen belül is extrém mód a vállak.
Tegnap este fogorvoshoz kellett mennem Zuglóba. Előre megnéztem kerékpáros útvonaltervezőn, vizualizáltam magamban az utat, plusz a telefon is nálam volt, végszükség esetén tudtam használni a kémkedő google térképet. Egy órával hamarabb indultam, és alig 5 percet késtem, szóval olyan sokszor nem tévedtem el.
Most jön a sztori jó része: nem lyukas a fogam, a fogorvos még mindig emlékszik rám, pedig gyerekkoromban jártam hozzá utoljára rendszeresen, és egy fillért sem fizettem.
Aztán a vaksötétben vissza kellett vón találni Zuglóból Óbudára, elvileg járt úton. Elvileg. Érzékeltetném: basszus, Nagy Lajos király, de itt már voltam... Basszus, Fogarasi, ide nem is akartam kijutni. Oké, arra a stadion, nagy baj nem lehet. Aréna Plaza?! Ja, hogy ez nem a Hungária, hanem a Kerepesi? Hogy a fenébe nem tűnt fel a villamossín hiánya?! Oké, vissza a Hungáriához! M3 bevezető? A jó életbe... Oké, Városliget, Dózsa György, Lehel utca, én esküszöm inkább bemegyek a munkahelyre aludni, nem bírom tovább...
Ja, mert a nyűg nagy részét az okozta, hogy a 2. eltévedés környékén útba került egy Lidl, ahova beugrottam joghurtért, és kijöttem annyi cuccal, ami fizikailag alig fért a táskába, így kényszertartásban, túlterhelt vállakkal és lélekkel vonszoltam végig magam Pest érdektelenebbik részén. Alig 2 óra volt ez a kiruccanás, nem tesz semmit.

2 megjegyzés:

Mr Yellow írta...

Hungárián biciklivel? Asszem én maradok a ciginél...

ee_version írta...

Nem rosszabb, mint Hungárián autóval. Ezt kutatások bizonyítják. Hogy az ember merre jár, az meg sajnos nem mindig választás kérdése. A cigi igen.

Elnézést, magaslóról didaktika off.