2015. február 8., vasárnap

Egy ideális héten

  • kedden megyünk a kollégákkal korcsolyázni
  • kedden és csütörtökön eljutok jógára (ugye kezdjük érteni, hogy lesznek itt gondok...)
  • szombaton értelmes időben kiérek a piacra
  • szombat délután szocializálódom
  • meg péntek este is, vagy megyek koncertre, vagy valami
  • eljutok péksüteményért majdnem minden este normális helyre (Lidl), hogy másnapra tudjak csinálni szendvicset
  • esténként főzök, és nem égetem oda, és ehető is lesz
  • minden nap olvasok legalább 20 oldalt
  • vasárnap _pihenek_
Tehát egy ideális héten nem volna szabad érdemben túlórázni, és biztos, hogy egyik nap sem takarítok még úgy sem.

Fogalmam sincsen, hogyan fog beleférni az életembe az épületszigetelő szakmérnöki képzés, és eléggé biztos vagyok benne, hogy nem is szeretném kipróbálni, hogy sehogy, főleg ennyi pénzért nem, de csak hatévente indul kb, és hat év múlva én már ennél is öregebb leszek. (Mondjuk tök jó lenne, ha épp akkor lennék otthon az ennedik gyerekkel és pont sokkal jobban beleférne az életembe a tanulás, mint most, de ehhez a forgatókönyvhöz hiányzik pár biztosíték, hogy mást ne említsek, hogy például továbbra is legalább hatévente indítsanak egy ilyen képzést.)

A legrosszabb, hogy nem is tudom, számít-e valamit a szakmérnöki. Eddig sem a szakértelem hiánya akadályozott a világhódításban. Alapvetően a szakértelem és a dolgok tudása eddig még semmiben sem segített. (Igen, pesszimista peridódusomat élem, igen, nekem van olyanom is.)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Korizni nem lehet szerdán menni? Akkor tudnál kedden jógázni.

Péntek este pihenni kell, hogy bírjál szombaton piacra meg bulizni menni. Ez a pénteken-bulizni-kell szerintem baromság, a svéd szokás a "fredagsmys", ami kb. a cosy péntek estéket jelenti kanapén kucorgással, tévével és csipsszel (vagy könyvvel és teával, ugye, ízlések és pofonok...)

Péksütit én olyat szoktam enni, amit félig megsütve árulnak, és otthon sütöm készre. Így elég hetente egyszer eljutni a Lidl-be, mégis minden nap van friss zsömi (reggelire, vacsira, tízóraira, mindig :))

Mi hetente egyszer főzünk, aztán a) egész héten ugyanazt esszük (ez inkább a férfi-verzió :P), vagy b) a felét lefagyasztjuk, és a felváltva esszük a mélyhűtőből elővett egyéb finomságokkal, amiket korábbi hetek során tettünk el oda. Ez a taktika sajnos eléggé reménytelenné vált, mióta a mélyhűtőm kesztyűtartó méretű, de van mélyhűtő a melóhelyemen...

Takarítani elég két-három hetente. Szerintem. Persze én nem albérletben lakom, és senki nem tart tréningeket a nappalimban...

Mondjuk ha épp pesszimista periódusodat éled, akkor ez itt fent mind csak annyit ér, hogy most szívesen lelőnél a pofátlanul optimista "meg-lehet-ezt-oldani" hozzáállásommal együtt :D

ee_version írta...

Korizni csak kedden lehet menni, mert szerdán drágább is, meg angolja is van a fél bandának. Hétfő meg hétfő, de most meg már filmklub is lesz akkor.

Péntek este mozdulnak ki a barátok, akikkel lehet programozni, szombaton nem olyan nagy a hajlandóság. A koncertek sem akkor vannak, amikor én szeretném.

Előre főzni próbáltam, de nem szeretem a soknapos kaját, akárhol is tároltam. Igazából az előző estit sem, de nem kívánságműsor...

Takarítani én is ritkán szoktam, de kosz van :(

Igazából nagyon jól esik, hogy tippeket adsz, de látszik, hogy magamnak csinálom a bajt :)