2015. február 1., vasárnap

Tegnap B-vel szerveztünk magunknak egy meglepetés bulit, ha jól értem az értendőket.

Picit elgondolkodtam rajta, hogy tán nem véletlen megint ott voltam, és ha már ott voltam, akkor kiterjedt rám is a figyelem? Sokat javítana az önbecsülésemen, ha tudnék benne hinni*, hogy á, nem is, a közönség is így szervezte volna, szóval most erre gyúrok, aztán ha a gyanúm mégis igaz volt, hát így járt a világ. Egyébként annyira kínosan ügyelek arra, hogy ne hívassam meg magam helyekre, hogy már lehet, hogy a túlvégen jövök ki és ez önmagában agresszív ráutaló magatartás, de ez másvalakik problémája, nem? (Nem.)

Amúgy a bagoly** mellé kaptam pár gyomorszájra ható megjegyést is, úgyismint "fura vagy Dóri, nem is kicsit!" (ez az enyhébbek közül való volt), ugyanakkor meg az én hibám az egész, miért várom meg, míg mások őszintére isszák magukat, amikor én viszont nem iszom magamat feledékenyre ezalatt?

*Közben többen megerősítették (nem rákérdezésre), hogy eredetileg is így volt tervezve, szóval most Fülesnek érzem magam a Micimackóból, de remélem, nem irritálom annyira az olvasókat :) Plusz nyilván meg vagyok hatva!

**

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

It's a classic:
"miért várom meg, míg mások őszintére isszák magukat, amikor én viszont nem iszom magamat feledékenyre ezalatt?"

Nem gondoltál még arra, hogy regényt vagy valami ilyesmit írj?

Névtelen írta...

(nyilván igen, lehet, hogy itt is kifejtetted már, csak buzdítani akralak)