2014. június 6., péntek

Nyomorúságos napom volt, for no good reason, úgyhogy először bevetettem magamat a H&M-be, hogy megvegyem a kedvenc ruhám még egy példányban, aztán erről lebeszéltem magam (lehet, hogy hiba volt), és inkább bementem a Müllerbe és elköltöttem kb ugyanannyi pénzt hiábavalóságokra.

De legalább a sor vásárolt szart még nem ettem meg, és annak is ellenálltam, hogy vegyek piros (nem vörös, pláne nem mahagóni) hajfestéket.

Egyik részeredményt sem tekinteném azonban véglegesnek.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ó, a vörös hajfesték...

ee_version írta...

Merthogy?

Névtelen írta...

Csak eszembe jutott valami. Egyszer vettem valakinek egy remek fülbevalót, pontosan passzolt a vörös hajához, de mire oda tudtam adni, már más árnyalat volt.

ee_version írta...

Kemény dolgok ezek :)