2013. július 15., hétfő

Fi megkeresett egy elég jó munkalehetőséggel, júli 15 határidővel. Nem tudtam elvállalni. Szomorú volt.

Az imént megkeresett egy régi kolléga attól a cégtől, hogy Fi adott neki egy munkát nagyon szoros határidővel, nagyon sokat, be tudok-e segíteni.
  1. Nem tudom, honnét tudja az emailemet?!
  2. Nem tudom, miért vállalta el, ha nem tudja megcsinálni. És miért most jött rá, hogy nem tudja. Ha ez a 15-i meló. És ez tuti, hogy a 15-i meló. (Vagy nem.)
  3. Nem tudom tényleg, hogy ez ugyanaz a munka-e vagy másik, utóbbi esetben én is nagyon szomorú vagyok, hogy onnét ezek szerint nem kapok munkát soha többet.
  4. (Teljesen alaptalanul) sérti az önérzetem, hogy ez az alkalmazott nem gondolt arra, hogy engem ezzel (?) a munkával már egy hónapja megkerestek (Sőt, ha igazán őszinte akarok lenni, majdnem biztos, hogy előtte még vagy 5 másik embert megkérdezett az illető főnök - oké, ez merő rosszindulat, meg némileg alaptalan mértékű figyelem feltételezése bizonyos munkaadók részéről).
  5. Vissza fogom még ezt sírni, amikor megint egyszerre lesz síri csönd és hullaszag mindenhol. Most átlag hetente két visszautasíthatatlan ajánlatot utasítok vissza :(

6 megjegyzés:

Orsi Nagy írta...

szerintem túl sokat gondolkozol fölösleges kérdéseken. tök mindegy, hogy hányadikként keresték meg a munkával az ismerősödet, a lényeg, hogy ő volt az első a sorban, aki vállalta is. miért? mert valószínűleg nincs B terve, neked meg volt. szerintem jó neked, hogy válogathatsz. már csak az a kérdés, hogy jövő héten is el leszel havazva? mert http://www.utcazene.hu/ lesz és gyere.

ee_version írta...

Ó, én azon nem gondolkodtam, azt csak úgy zárójelesen a többi mellé, hogy mit gondolt, az a munka még nem járt nálam? De, járt. Nem jó, ha emberek nem jól mérik fel a helyzetüket. Neki nem jó. Nekem mindegy. Remélem, az is marad.

B terv nem tudom, mire vonatkozik, teljes állásban (napi10-12 órát) dolgozik egy építészirodában, azért vállalta ezt el, mert annyit köszönhet Fi-nek és nem akarta nehéz helyzetbe hozni. Hát, helyette saját magát hozta lehetetlen helyzetbe. Nem értem a motivációit, nem értem az A tervét.

Hogy én meddig válogathatok ilyen hozzáállással, az nagyon jogos kérdés, de az én döntésem egyszerű volt: annak dolgozom, aki a) nem tartozik 150 000 Ft-tal és b) hamarabb szól. És egyszerre egy munkát csinálok, mert nekem nem megy párhuzamban meg napi 16 órában, nincs az a pénz, amiért megy, nem vagyok megvehető. (Zárójel zárójele, hogy szerintem senki nem tud napi 16 órát dolgozni, max napi 16 órát tölt munkával. És halad annyit, mint haladna kipihenten napi 8-ban. Zárójel bezárva.)

Hú. Jövő hetemet még nem látom, hét közben továbbra is súlyos a hóhelyzet, a hétvége még a jövő ködében, de pedig jó volna lemenni!

Orsi írta...

a zárójel zárójelével (napi 16 óra) nagyon egyetértek, jól megfogalmaztad. ha teljes állásban dolgozik valahol, akkor én sem értem a motivációját. a jövő hét végét pedig tedd szabaddá, egy péntek-vasárnapban is kiegyezhetünk, pisimeleg a Balaton.

ee_version írta...

Most nézem, hogy az idei fellépők közül kb egyik se mond semmit :S Mi történt? Hol a Kiscsillag (vagy akár csak az Intim Torna Illegál)?

Orsi írta...

felújítják a belvárost, és egyes korábbi koncerthelyszínek még under construction, idén ilyen régifajta utcazenés lesz, kis fellépőkkel (valószínűleg a költségvetésük is kisebb lett).

ee_version írta...

Aha! Minden világos :)