2013. július 3., szerda

FTL

Erős a gyanúm, hogy van egy szelektív láthatósági génem, ami kizárólag akkor aktivizálja magát, amikor épp irtóra láthatatlanná szeretnék válni (amikor meg pont nem, akkor persze semmi nyoma). Vagy ez valami vezetékezési probléma lehet, stresszindukált kontakthiba az egyébként üzembiztosan működő láthatatlanná tevő köpönyegen/erényövön.

De tényleg, hogy a zsúfolt HÉV-en _mindig_ engem kezd el fűzni a részeg disznó, meg mellettem rázza 'a kulcsát a zsebében' a lenvászon öltönyös úriember, mellém ül le a büdösbácsi, nekem kezd el magyarázni a boltban a magában beszélő néni, aki kicsit még szégyelli, hogy magában beszél, _véletlen se_, soha se másnak jut ebből a sok jóból...

Vagy csak nekem nem tűnt fel a bolddal szedett homloktetkó, hogy 'éld csak ki magad, nem vagyok ellenfél'?...

2 megjegyzés:

Orsi írta...

én is pont így voltam, vagyok most is, ha kérdőívezni, vagy fizetős szóróképeslapozni akaró emberekről van szó. ellenben ess teherbe, és rögtön láthatatlanná válsz, de az is lehet, hogy csak a hasad. 6. hónapban vagyok (megy az idő nagyon), és eddig 4 db ember adta át az ülőhelyét. nem valami jó statisztika. viszont kérdőívezni pont tegnap is akart valaki.

ee_version írta...

Na mondjuk az tényleg nem semmi, hogy a helyet át nem adják, de kérdőíveznének továbbra is. Sok a jóból...