2013. július 28., vasárnap

You're gonna miss me by my hair, you're gonna miss me everywhere

A hétvégém össz-aktivitása annyi volt, hogy megnéztem a Pitch Perfectet*. Meg az utolsó 5-5 részt a TBBT-ból és a HIMYM-ból. Volt már jobb is :)

Ja, meg álmodtam érettségizőset (időnként szoktam, meg néha egyetemi vizsgázósat/leadósat, ezek nem a kedvenc éjszakáim), de in an interesting turn of events, amikor beültem a vizsgáztatók elé - akik valami teljesen érthetetlen okból az általános iskolai tanáraim voltak -, akkor lecsaptam eléjük a cuccom, és kifakadtam, hogy ugyan én kidolgoztam a tételeket, de meg már nem tanultam, mert a büdös életbe, 27 éves vagyok és van egy mérnök diplomám, hagyjanak engem békében a történelemmel. És otthagytam őket a francba.

Kíváncsi volnék, mit mond erről az álmos könyv...

*Szeretnék college student lenni egy amerikai filmben. Hogy a valóságban is, arról már nem vagyok meggyőződve, de nem hiszem, hogy bármelyik verzió különösebben fenyegetne :D

6 megjegyzés:

Anna írta...

...lucid...

ee_version írta...

:)

Kd írta...

A vizsgázós álom csak annak a népi bölcsességnek az aláírása hogy a felnőttek nem viselnék el az iskolát.

ee_version írta...

Uggggyanmár.

Ugyanakkor:
"Megviseli a nagyobbik gyerekemet az óvoda, egyébként bennünket is megviselne, szóval ezt mai fejjel már nem csinálnánk végig, ezt a szandál zoknival, meg zsíros kenyér magába...szóval ehhez kellett hogy 3 évesek legyünk, hogy így le legyünk árnyékolva...hogy megaláztuk magunkat egy matricáért, nem? Bármit megcsináltunk, meg egy nyomdáért, apám! Most már azt mondanám, van nekem otthon vízipókos nyomdám, 600-at nyomok egy óra alatt... Akkor 3 évig nem kell jónak lenni"

Kőhalmi FTW

annalight írta...

én is szeretnék amerikai filmben egyetemista lenni

ee_version írta...

legjobb!