2013. július 23., kedd

Rájöttem, hogy túl sok kínzó kérdésre kerülöm a választ, mint a pestist, mert sejtem, hogy mi, de nemnemnem, nem akarom hallani, addig nincs (annyira).

Az van, hogy a hülye Batthyány aluljárótól meg a kétésfelediktől, meg hogy a kerékpárnak csak az egyik oldalán van lánc, a másikon nem, szóval lassan látszik, ami eddig csak érződött, hogy a jobb bicepszem jelentősen túledzett a balhoz képest.

Látjátok, az életem tele van olyan problémával, amiket én gyártok magamnak. Ne higgyétek, hogy nem tudok róla.

10 megjegyzés:

Anna írta...

De ez nem probléma, Dóra. Megmondom miért. Ha valaki szembekerül Veled, és tudja, hogy pörgőrúgással fejen fogod találni, akkor majd jobbról várja a pörgőrúgást. Mert az a lábad erősebb. De Te nagy ravaszul majd a bal lábaddal pörgőrúgod fejbe. És ha reklamál, akkor mondhatod, hogy hát, nem lehet minden pörgőrúgásod mellé közlekedési rendőrt állítani.

Kd írta...

Anna, neked miért nincs blogod?

ee_version írta...

Igen, Anna, miért nincs? :) Az nem kifogás, hogy van helyette életed!!! :D

Anna írta...

Hát, mert kibicnek semmi se drága, azért. ;-)

Anna írta...

(Meg mert sajna tán nem olvastam elég Rejtőt ahhoz, hogy nem-kibicelő terjedelemben szórakoztató legyen ez. De nagyon köszönöm a biztatás! :-))

Anna írta...

*t

ee_version írta...

Ó, dehogynem! :)

Kd írta...

Én fizetnék érte.

ee_version írta...

Detto.

Anna írta...

*blush* inkább olvassatok Rejtőt, mondom. De szólok, ha mégis lesz.