2013. július 4., csütörtök

Misc.

Az "ezek most miről jutottak eszedbe, Dóra" című kérdéskört ne feszegessük, rant ON:
  • A leitatásomra tett bárminemű kísérletek teljesen hiábavalóak, kivéve azon ritka eseteket, amikor abszolút fölöslegesek. Esküszöm, fogok csinálni egy ilyen pólót. Vagy tízet. Vagy kiküldöm köremailben. Nem gondoltam volna, hogy gimi után is még mindig találom magam olyan helyzetben hogy ez a téma.
  • Én olyan helyen szeretnék dolgozni, ahol
    • értelmes munkákat adnak
    • értelmes határidőkkel
    • értelmes pénzért
    Ami nem szerepel a listán, az ebben abszolúte nem faktor, sőt, megfelelő kitartással alkalmazva kontra-produktív erőfeszítés.
  • Szeretném széles plénummal megosztani azt a látszólag nem köztudatba vésődött dolgot, hogy rendes ember nem megy el olyan vendégségbe, ahova nem hívták, és ha a vendégség részleteit a nemhívás mellett még feltűnő részletességgel tárgyalják is meg előtte, akkor a kirekesztettség érzése mellé még bónuszként azt is elteszi magának, hogy nagyon a tudtára akarják adni, hogy nemkívánatos személy. Szóval a "de hát ott beszéltük előtted, nyilván vonatkozik rád is" nem kedves, bohókás reakció, hanem a totális seggfejségről tett tanúbizonyság. Ja, és őrületesen kamu szagú.
  • A "mindenki akar tőlem valamit" csak az idióták szerint a legcsodálatosabb érzés, bármely kontextusban. _Mindenki_ csak ne akarjon tőlem semmit. Azt én majd eldöntöm, hogy ki akarjon és mit. Mégiscsak én tudom a legjobban ...
Bocsánat, nagyon szar hetem van.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azt hiszem, azért szeretem olvasni a blogodat, mert annak ellenére hogy nagyon szar heted van roppant humorosan bírod megfogalmazni a nyavalyáidat :)
Én meg itt dőlök a röhögéstől 3 perce, és közben szégyellem magamat, hogy tkp ezen most nem kéne nevetni... vagy igen?...

Ja, és a harmadikat asszem nem értem. Ki nem hívott kit és hova?

ee_version írta...

Röhögni ér, én is azt tenném. Teszem :)

A nemhívást majd elmesélem priviben, ide több nem fér...