2013. július 22., hétfő

Szóval azt szeretném mondani, hogy a Bajnokba kell járni.

Már majdnem elkezdtem rossz hírüket kelteni, mert a frissen cserélt külsővel ütött a hátsó kerék. Aztán visszavittem f8-kor (6-ig van szerviz amúgy), kiderült, hogy a felnivel van a gond, de fél órált molyolt vele a Kopi, hogy ne kelljen még cserélni, menjek vele, ameddig tudok, majd utána csinál nekem fasza kereket, meg aztán majd lehet ezt meg azt, de nem kell sietni, szuper kis gép ez, és érdemes is vele foglalkozni, mert gyönyörű is, jó is.

És én meg jófej vagyok, ezt mondta.

Én tudom, hogy csak egy biciklis bolt, de azért tényleg jól tud esni egy ilyen elfuserált nap végén, ha az embernek totál érdek nélkül azt mondják, hogy jófej, na.

Egy fillért nem akart elfogadni ezért a fél óra nettó szívásért amúgy.

Nincsenek megjegyzések: