2013. április 22., hétfő

Este hétkor bírtam csak elindulni a munkahelyről. Nem éreztem magamban az erőt, hogy Békásig tekerjek, úgyhogy a Szépvölgyi útnál kiálltam, hogy felszálljak a HÉV-re. Több, mint 10 percet vártam, mire jött. Aztán 2 megálló múlva a kocsi túlvégéből nagyon hangos beszéd közeledett vészesen, és naná, hogy mellém bírt leülni az illető. Jó lett volna, ha headsetbe magyaráz, de nyilván nem. Mindenáron hallgatóságot keresett arra, hogy elmagyarázhassa, miért akarja megölni a feleségét, aki egy hülye kurva és drogozik is, és csak ezt az egy embert akarja megölni, ne áruljuk be. De közben én is hülye kurva lettem, hogy nem létesítettem szemkontaktust, hanem próbáltam belebújni a könyvembe. Nem ment. Normál esetben leszállnék a következő megállónál és átugranék a szomszéd kocsiba. Most is megpróbáltam, és rá kell jöjjek, a két kerékpárszállító szerelvény messze van, a vezetőnek meg sürgős, és nem feltételezi, hogy valaki képes átcuccolni biciklistől a másikba, nincs rá racionális indok. Szóval mégiscsak kitekertem Békásig, de legalább még lassabb is voltam, mintha végig kerekeztem volna. Viszont a Tímár utcai felüljárót és a macskaköves útvonalat a Szentlélek térnél kihagytam, az is valami :)

4 megjegyzés:

Güzgüz írta...

Szentlélek térnél a bevált útvonal: Polgár u. - Kórház u. - Miklós u.

ee_version írta...

És onnét hol keveredsz vissza a bicikliútra?

Güzgüz írta...

vagy Miklós tér - Folyamőr utca - Bogdáni út - Ladik utca
vagy Miklós tér - Búvár utca - Matróz utca - Bogdáni út - Ladik utca

régebben az elsőt csináltam, mostanában inkább a másodikat: arra jobb az út, nincs annyi fekvőrendőr

ee_version írta...

Okés, köszi!