2013. április 9., kedd

Ha én webáruház lennék, válaszolnék az egyedi megrendelésekkel (honlapon feltüntetett opció) kapcsolatok emailekre. 1-2 napon belül maximum. Ha én webáruház lennék, nagyon figyelnék rá, hogy azt csomagoljam, amit a vevő rendelt, mert mindenkinek sok nyűg meg pénz meg idő utólag cserélni. Ha én webáruház lennék, személyes átvételre (ha már adtam ilyen lehetőséget) megválogatnám, milyen boltot adok meg. Ha én bolt lennék, tartanék váltópénzt a kasszában, függetlenül attól, mekkora a forgalmam és egyedül vagyok-e bent és mennyire nyűgös napi ötször átszaladni a szomszéd kocsmába felváltani egy húszezrest. Mert minimális üzleti érzékkel nem küldhető a kedves vevő, hogy legyen drága oldja már meg. Mert a kedves vevő ír egy csípős blogbejegyzést és a büdös életben nem megy vissza semmiért.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez a csípős blogbejegyzés akkor ér bármit is, ha megírod a webáruház és az üzlet nevét-címét...

ee_version írta...

Ja, nem akarom őket lejáratni, a lényeg az, hogy vesztettek egy vevőt. Nem vagyok az a nagy netes igazságtevő, le van sz*rva.

ee_version írta...

Egyébként ez nem mind egy cég bűne, csak most volt pár rossz tapasztalatom zsinórban.