2013. október 22., kedd

F1 tartozik nekem két éve egy (számomra) jelentékeny összeggel. Tekintve, hogy F1 egy budapesti kerület főépítésze, valamiért makacsul úgy képzelem, hogy nagyságrendileg ekkora összeg kb. mindig van a farzsebében.

Három hete emailben jeleztem neki, hogy költöznék és kaució, és ugyan már, fizessen ki. Amire - szinte nem is számítottam erre - válaszolt! Méghozzá azt, hogy köszöni a türelmemet, és megpróbál az adott projekthez tartozó megbízói körrel tárgyalni. (kit nézünk hülyének, csókolom?...)

A tárgyalások, attól félek, sajnos kudarcot vallottak, amire a hosszas csendből következtetek, no meg abból, hogy rendkívül türelmetlen módon ily rövid idő eltelte után máris próbáltam telefonon érdeklődni, hogy akkor mi lesz most már, és hát valahogy egyik számon se sikerült felvenni. Persze hívhatnám számára ismeretlen számról, de telefonon nem tudom tőle elvenni, onnantól meg mire jó ez az egész...

Szóval írtam egy emailt, hogy hahó, konkrétan tényleg kajára sem lesz pénzem, hoci a jussom, illetve, hogy nála van úgy mellesleg egy monitorom, azt is vinném.

Namost, ha erre sem reagál, rohadt egy alak. Attól tartok, ezzel viszont ő gond nélkül együtt tud élni.

Olyan emberek vannak...

2 megjegyzés:

Laca írta...

:D Meg sem lepődöm.





Therybru 179

ee_version írta...

Azóta vannak fejlemények, leírom, ha hivatalos lesz.