2013. június 10., hétfő

Az van, hogy ma úgy döntöttem, nem próbálok átjutni Észak-Budáról Dél-Budára, amikor pótlójárat van minden helyett és azok is a dugóban mennek és vihar is lesz és egyáltalán. Írtam is a főnöknek, aki tudomásul vette.

Majd reggel fél 8-kor rájöttem, hogy én egy csomagot a munkahelyemre rendeltem be nagy okosan, mondván, hogy belátható ideig minden munkanap ott fogok megrohadni. De semmi gond, 8-kor hívtam is a webáruházat, hogy valami legyen, vagy ne ma szállítsák, vagy ne oda. A webáruház közölte, hogy ők azt a küldeményt átadták a futárnak, és semmit nem tudnak tenni. Hosszas könyörgésre egy csomagszámot még kiszedtem belőlük, majd nekiálltam a csomagküldő zaklatásának.

Diszpécser szolgálat, reggel 8:10, elmagyarázom a helyzetet, nagyon megértő női hang közli, hogy ez biztosan megoldható, csak nekik meg állítják át épp a rendszerüket, reggel 9-kor telefonáljak vissza. Megtettem. Akkor azt mondták, hogy 11-kor. 11-kor meg azt, hogy 3-kor. Ez már kezdett gyanús lenni.

Erre most 5 perce hív a futár, hogy akkor ő most itt áll az iroda előtt, és hogy hova vigye. Mondtam, hogy igen, szóval hogy ne vigye, mert nem vagyok ott, amit a cégnek hajnaltól próbálok elmagyarázni. Amire basszus még elkezd erősödni, hogy de nincs ott senki? Mondom, nem tudom, de szólni nem szóltam nekik, nem adtam oda pénzt, nem játsszuk ezt. De hogy nincs senkinél 6000 Ft? Amire most már kissé türelmetlenebbül mondtam, hogy nem tudom, de hogy én nem fogom megkérni a főnököt, hogy vegyen át a részemre a saját pénzéből kozmetikumokat és egyebeket, az is biztos. Még morgott valamit a futár, aztán ebben maradtunk. Nagyon remélem, hogy nem csöngetett be.

Idióták gyülekezete.

2 megjegyzés:

Orsi írta...

nekem a múltkor veszprémbe szállítottak ki, hétköznap, délelőtt, dolgozóember szüleim otthonába (az volt a SZÁMLÁZÁSI cím)...

ee_version írta...

Az sem gyenge...

De tényleg, amikor n-edszer meséltem elejétől a sztorit, már bosszankodtam, hogy azért ez nem kéne ennyire bonyolult legyen, a végére meg kiderül, hogy bonyolult _és_ hiábavaló, mert senkinek eszébe nem jut, hogy ha a futár nem kap 3-ig infót, nem tud róla, hogy extra teendője van...

Ugyanitt tartanánk, ha nem csinálok semmit, csak kicsit kisebb lenne a mobilszámlám.