2013. június 16., vasárnap

Dóra, a divatbringás

Az van, hogy a sárvédő-saga legújabb fejleményei alapján a nálam sokkal hozzáértőbbek (azaz Laci) arra jutottak, hogy legjobban járok, ha kevésbé ballonos gumit veszek a kerékpárra.

Kodependenciám nem ismer határokat, megkérdeztem a Művész Úr véleményét is az így beállni készülő megjelenésbéli változásokról. A Művész Úr persze továbbra is tartja magát ahhoz, hogy ő alapvetően érdeklődését veszítette, amikor felraktam a sárvédőt, illetve megmondta előre és ugyanakkor magamra vessek. De ha már veszek új külsőt, akkor vegyek normális minőségűt, Continentalt. Erre természetesen a legfontosabb kérdést tettem fel, jelesül, hogy abból van-e piros. Mondta, hogy értelmes gumiból az életben nem lesz, vagy nagyon drágán, szóval nincs.

Műszaki vonalon tovább haladva, ha a gumi fekete, és a fehér felni nagy része is lassan, mert kezdi befogni a fék, akkor jajmilesz. És vajon ezt tudom-e orvosolni azzal, ha veszek ilyen felnit:


Vagy a még szélesebb fehér sáv tovább rombolja az eredeti kis finom designt.

És hogy nem sok-e akkor már a piros, a fehér, a markáns fekete, a lila és a metálkék lámpa (aminek nem tudtam ellenállni, mert csak a fantáziátlan emberek vesznek ezüstöt meg feketét, pirosból meg nem volt ott és akkor és baromi sürgős volt).

Szóval most ez a legnagyobb problémám az életben. Hogy hogy lesz szép meg még szebb a biciklim.

13 megjegyzés:

Laca írta...

Van piros futófelületű Continental Ultrasport. A hátsó kerekem a bizonyíték. Csak nem sokáig szép piros, de piros. Nehéz beszerezni. Legalábbis nem könnyű. Felesleges felnit venned. (Saját vélemény, vedd úgy, hogy megtartottam magmanak.)





was utysgi

ee_version írta...

De engem érdekel a véleményed, ne légy defenzív :)

És az oké, nehezen beszerezhető, de drágább is?

Laca írta...

Számít az ár? Én úgy érzékelem, nem. :) Nem lehet annyival drágább, mint egy nempiros Ultrasport, max a ráfordított energia/utazási költség több.




eweesc conduct

ee_version írta...

Azért számít :) Mondjuk a két fekete összesen 10, akkor a két piros össz 15-nél ne legyen több, meg akkor már élből probléma, hogy a Bajnokban nem fogják fölrakni nekem, ilyenek...

Tudom, hogy bonyolult vagyok :)

ee_version írta...

Egyébként Dávid a SuperSport Plus-t javasolta, az ilyen nagyon defektvédelmes, nem tudom, ahhoz képest az Ultrasport milyen.

Laca írta...

Olvass utána. Ne kelljen mát LMGIFY-znom. :)





was imovent

ee_version írta...

De én begugliztam, mielőtt ezt ideírtam (google is my best friend), csak nekem abból az jött le, hogy lótúró a SSP-hoz képest, azt viszont nem írja ki a gugli, hogy "de Dóra, ne nevettesd ki magad, ahogy te tekersz, arra bármi jó/úgyis szétmegy".

Laca írta...

That's a choice you gonna have to make.





was hesteria

ee_version írta...

1) Tudom, erről szól a bejegyzés.
2) Továbbra sem szeretek olyasmiről dönteni, amiről szart se tudok. Én tudok választani két szigetelőanyag meg két ruhafazon meg két regény között, a biciklikerekek nem épp az én területem. Szar érzés. Szar érzés olyasmiről dönteni, ami eléggé visszahat az életemre, és halványlila segédfogalmam nincs róla, hogy mi a helyes döntés.
Persze most mondhatod, hogy túldramatizálom, mert ez csak egy szaros kerék, de itt az elvről van szó, hogy én nem minden döntés előtt nyüsszögök ennyit, de azt nagyon nem csípem, amikor hülye vagyok a témához és döntési pozícióba kerülök. Csalónak érzem magam tőle és totálisan baleknak.

Laca írta...

Megéled, kipróbálod, tanulsz belőle, következő alkalommal már tudni fogod, kialakul az ismeret és a véleményed.





Emparde adop

ee_version írta...

Igen, hát, legrosszabb esetben az lesz, de ez tipikusan nem olyan probléma, ami egyénenként változó eredményeket hoz, mert végül is annyi a kérdés, hogy nem túl rutinos városi kerekezőnek elég-e az US, vagy kell a SSP.

Én most zsigerből azt csinálnám, hogy veszek SSP-t, mert Dávid azt mondta, meg mert kapható a Bajnokban, felrakatom, ha defektet kapok vele, akkor tutira nem US-ra cserélem, ami gyengébb, ha nem kapok vele, akkor elégedett vagyok és szintén nem cserélem US-ra. A gond ezzel az, hogy nem piros.

A fordított eset az, hogy fölhajtok egy piros US-ot, meg valakit, aki fölrakja, ha szerencsém van, beválik, ha nem, 10000 Ft (vagy ki tudja, mennyivel több?...) ment a kukába.

Na ezt reméltem utánanézéssel megspórolni, de a google nem segített ki.

De a bejegyzés nem erről szólt, hanem, hogy jaj, fekete lesz a kerék, világvége! :D

Laca írta...

Ha az a prioritás, vegyél pirosat. Minden gumival lehet defektet kapni, én ezt az aspektust nem is szoktam vizsgálni, sőt, szerintem baromság a defekttűrő gumi. Felütni az is fel lehet, ha nem, olyan, mintha tömör gumis bicajod lenne, oldalról is ki tudja szúrni bármi, ezek ellen semmit nem ér a futófelület alatt húzódó baromi drága plusz szalag. De van, amikor jól jön. Az nem a városban lesz. Ott hamarabb kapsz defektet egy kátyú miatt, ez a véleményem, de olyat vegyél, amitől a lelkiismereted nagyobb nyugalomban van, azaz kisebb a kockázatfaktor.





years ducticum

ee_version írta...

Dávid nagyon dicsérte ezt a gumit, neki bevált, városban. Oldala is vastag, masszív cucc. Emiatt irgalmatlan nehéz is fölszerelni, nem is vállalja nekem, ha nem muszáj, ezért kalkulálok a Bajnokkal.

Ilyen üvegszilánkok, meg murva gyakran utamba esnek, és nem vagyok jó az ilyen helyzetek gyors kezelésében :) Kátyúk detto egyébként. Járdák. Inkább nem is folytatom :)

Nem prioritás a piros, megszoktam, tetszik, de majd a feketét is kitalálom biztosan, ha olyan lesz. Lehet, hogy valami színt át kell majd gondolni a bringán, de ezt majd csak akkor látom, ha fent lesz az új gumi.