2013. június 8., szombat

Egész komolyan elgondolkodtam rajta, hogy indítok egy n. blogot "in an alternative universe"* címmel, mert több időt töltök lehetséges, vagy sajnos nem lehetséges történések latolgatásával, időnként a végletekig kicsipkézve, mint a jelen, aktuális aktualitás utolsó cseppig történő kiélvezésével. (lol)

De ezen az illető fantazmagóriák írásos megfogalmazása nem segítene, plusz akarja a fene, hogy ezt mások még olvassák is és jól meg legyen a véleményük :)

*Ez ilyen fanfiction lenne saját magamról, álmaimban mindenre képes vagyok**, amire elvileg a valóságban is, csak álmaimban nem csak elvileg. Inkább tehát real life reenactment projektet kéne ezekből csinálni.

**Pl nem csak főnök1-től megkérdezni, őt is zavarja-e főnök2 zenéje, hanem a nemleges válasz után (amit nehezen hiszek, és annak tudom be az a kevés hívést is, hogy lehetséges, hogy ő munkaidőben semmire nem próbál igazából koncentrálni - abban valóban nem zavaró) nem mondanám azt, hogy "ja, hát akkor biztos csak én aludtam túl keveset meg a költségvetés meg front is van", hanem megmondanám, hogy márpedig ez tarthatatlan. Sőt, ezt az egészet eleve nem főnök1-nek vetném fel, hanem alapból főnök2-nek.

2 megjegyzés:

annalight írta...

én is folyton ezt csinálnom, pedig állítólag a valóságot meg a jelent kellene élvezni

ee_version írta...

Azt mondják... De én annyival jobbakat ki tudok ám találni! :)