2013. június 24., hétfő

Időről-időre belefutok abba, hogy valaki azzal próbál jobb belátásra téríteni tetoválás-ügyben, hogy "leszel te még 60 éves"... És ez ilyen end of conversation, érzésük szerint a dolog további magyarázatra nem szorul. Pedig szerintem

1) 60 évesen nem a tetoválás lesz rajtam a legcsúnyább.
2)

3) Én nem értem, embereket miért zavar, ha olyanok "teszik tönkre" magukat, akikhez gyakorlatilag alig van közük... Igazából ezen emberek mekkora hányada ijedne meg oltárira, ha az életem minden területét az ő ízlésük szerint kívánnám formázni?...
4) Ekkora cécót olyasvalami miatt, ami egy úszódresszből sem fog kilátszani...

5 megjegyzés:

Anna írta...

1) Ezek a képek remekek, :-)
2) Én sem értem.
3) Lehet ám, hogy csak úgy mondják. Mármint, hogy így beszélgetnek arról, hogy ezt ki miért, meg hogyan. Amit egyébként baromira nem értek. Hogy valahogy emberek néha csak úgy képesek valamiről beszélgetni, hogy állást foglalnak nyomban. Mintha az valami rettenetes lenne, ha valakinek valamiről nincsen véleménye, vagy, ha esetleg nem az, vagy valami. Bocsánat, nem fejezem ki magam nagyon koherensen. :-)

ee_version írta...

Persze. Engem ez nem bosszant, csak genuinely értetlen állok előtte.

A látszat ellenére nekem egy csomó mindenről nincs véleményem :D Biztos nem gondolkodom eleget....

Névtelen írta...

Az embernek olyasmiről van véleménye, ami érdekli.
Amiről nincs véleménye, az nem érdekli.
Nem érdekelhet a világon minden, ergo nem lehet véleményed mindenről.
És ez így jó.

(Nyilván nem keverhetjük össze a valódi véleményt a pillanatnyi hangulaton / hormonszinten / véralkoholszinten / mittudoménmin alapuló, minden komolyabb alapot nélkülöző vélemény-szerű kijelentésekkel :))

ee_version írta...

Én is így gondolnám, ugyanakkor a világban járva-kelve úgy látom, mintha a legtöbb embernek mindenre volna kapacitása...

Névtelen írta...

Áh, dehogy van kapacitásuk :)
Ők produkálják a pillanatnyi mittudoménmin alapuló vélemény-szerű kijelentéseket, amiket nem szabad túlságosan komolyan venni ;)

Simán lehet, hogy azok az emberek, akik neked azt magyarázzák, hogy de-jaj-hogy-fogsz-kinézni-60évesen-tetkóval, nekem meg ugyanazzal a lendülettel azt magyaráznák, hogy de-60évesen-nem-a-tetkó-lesz-a-legnagyobb-bajod ha elmesélem nekik hogy nekem meg nincs tetkóm és nem is lesz.:D