2013. január 20., vasárnap

Azt hiszem, az én Pán Péter szindrómám kanyarban nincs ahhoz képest, aki anyagi okokból lassan 31 évesen a szüleivel él, de vett új iPhone-t, mert hát nyilván, miért ne.

On a slightly unrelated note, mekkora ökörség online szemüveget venni? (Nagy.) Amerikából, nyilván, hogy a postaköltség sokszorosa legyen a vételárnak, plusz jól össze is törik, aztán megrágja a kutya. OK, már le is beszéltem magam. De legalább okosan, ilyen virtuális keretpróbával jó hatékonysággal belőttem, hogy igenis óriás, fekete műanyag kerettel leszek az agresszívleszbi-szexititkárnő* vonalon a még mindig kívánatosabb szélsőértékhez közelebb.

Állítólag a harmadik keret lesz majd az igazi, de most megpróbálom kettőből megcsinálni, mert az anyagi helyzetem nem rózsás, és ha idén is itthon ragadok a szülőséggel, kiderül, mennyire is kritikus az a 27...

*
A kép (remélhetőleg) csak illusztrácó :D

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Matyi reakciója a képre: "ez ilyen mindenkit-megdugok-szemüveg" :)))

ee_version írta...

:D

Ha tényleg, akkor pont ilyent veszek, esküszöm :D

A mostani a "hozzám ne merj nyúlni" kategória...

Laca írta...

Csak azért mindenkit-megdugok-szemüveg, mert Taylor Swiften van; és ő tényleg megdug mindenkit. xD

ee_version írta...

Van benne valami :D

Névtelen írta...

biztos megint műveletlen vagyok, de who the f*** is taylor swift?...
(én azt hittem ez csak valami noname modellcsajszi akit felbéreltek a szemüvegkeret gyártói egy reklám erejéig)

egyébként, ha Laca nem téved, akkor te nem leszel egy fikarcnyival sem közelebb a szexititkárnő-szélsőértékhez egy ilyen keret beszerzésével :P

na de majd a harmadik keret...;)

ee_version írta...

Nem egyértelmű. Laci tudja, ki a csaj, Matyi meg, feltehetőleg, nem tudta, így előzetes ismeretek nélkül volt ez a benyomása a keretről, hátha az többet ér?...

Én már azzal beérem, ha nem kifejezetten riasztó az összhatás, a többit megoldja a személyes varázsom :D

Ja, "művelődj":

http://www.youtube.com/watch?v=VuNIsY6JdUw

http://www.youtube.com/watch?v=WA4iX5D9Z64

Névtelen írta...

művelődtem.
konklúzió: taylor swift egyik kedvenc barátnője pont úgy néz ki mint a második tilda a barátokköztből.
vagy nem.
de az biztos :D

BTW sikerült beüzemelni az alaszkát, lassan az első évad végére érek. érdekes egy olyan letűnt korból származó sorozatot nézni, ahol nincs mindenkinek tele az összes zsebe okostelefonnal, tablettel, laptoppal... kifejezetten irigylem a sorozat szereplőit, szívesen élnék ott és akkor. (nyilván ma már alaszka sem a régi...)

ee_version írta...

Az Alaszka egyik fő oka annak, hogy intenzív kilencvenesévek-honvágyam van. As in: emberek még beszéltek egymással, meg nagyjából tartották a megbeszélt dolgokat (nem lehetett utolsó pillanatban lemondani) stb. Másrészt, hogy fullasztóan kicsi település, de mégis több szociális élete van Fleischmannek (aki teljesen olyan mint én... pedig úgy bele voltam/vagyok zúgva, mint az ágyú), mint nekem itt... De akkor előkerítem a többi évadot is, hogy legyen utánpótlás! :)

Névtelen írta...

te bele voltál/vagy zúgva fleischmanba? :-O nemár! :D annál nagyobb marhát nem hordott hátán a föld :))) (és nem, szerintem egyáltalán nem olyan mint te!)

viszont lehet, hogy valami kisebb helyre kellene költöznöd, nem? csak úgy próbaképpen. ha nem jön be, a régi "gyerekszobád" biztos megvár. (mindig ezen röhögök, hogy már 3 éve elköltöztem otthonról, de a szobám még mindig érintetlen :))

ee_version írta...

1. Fleischman lehet, hogy lúzer, de nekem való :) És különösen O'Connellel való kapcsolatában látszik, hogy mennyire pont olyan a gondolkodása, meg ugyanazok a problémái, mint nekem. Lásd pl ezt: http://youtu.be/vHgW42E74as?t=7m16s

2. A mucsára költözés 2013-ban nem hiszem, hogy bármit megoldana :D (És 1988-ban is csak a mesékben...)

3. "23 éves Sz. Enikő állandó kiállítás"? Mindenki, aki elköltözött ide-oda, erről panaszkodik :D

Laca írta...

Bocsánat, hogy ide, csak még a tisztán látás kedvéért:

"Swift dated singer Joe Jonas from July to October 2008, and actor Taylor Lautner from October to December 2009. She was romantically linked to musician John Mayer from late 2009 until early 2010. She dated actor Jake Gyllenhaal from October to December 2010. Following their break-up, they were seen together in January and February 2011. Swift dated political heir Conor Kennedy from July to September 2012. She dated One Direction singer Harry Styles from October 2012 to January 2013."

Csak mondom. xD Gondold meg azt a szemüveget. :D

ee_version írta...

Nézd. Van veszíteni valóm? Ha a frigid leszbi és a nimfomán buta liba közül kell választani, nekem nem kérdés. A fő aggodalmam inkább az, hogy nálam ez a keret nem fogja pont ezt a hatást hozni, hanem ki tudja, milyen bizarr végeredménye számíthatok?... :D

Laca írta...

Inkább Enikőnek és részben Matyinak szólt, mint ismeretterjesztés, illetve igazolás (előbbi Enikőnek, utóbbi Matyinak). :)

Megnéznélek, mint nimfomán buta liba. x)

ee_version írta...

Ó, pedig az egyszerű: kis Jenna Marbles féle makeover, és valószínűleg egy feles, és tudom hozni a figurát :D

A szemüveg ebben nem sokat segít mondjuk.