2013. január 17., csütörtök

High Waist!!

Általában a Tally Weijlben szoktam farmert venni. Hiába tipikus plázacica-ellátó, de legalább nem állnak el arasznyit derékban a farmerek. Olyan szintű a dolog, hogy már nem is kell próbálni, csak leveszem a szokásos fazont a polcról (azt, amelyik nincs fehérre koptatva a közepén, nincs rajta 60 random cipzár és a csillámmal/flitterrel/lyukakkal is spóroltak rajta). Tegnap nagyon megörültem, mert ugyanaz kapható volt más árnyalatban is, kivételesen. Nyilván csak a színe miatt nem próbáltam fel. Itthon vettem észre, hogy a zsebére rávarrt pink címke hirdeti, hogy HIGH WAIST, ezzel ijesztgetve a gyanútlan vadmacskákat, hogy vigyázz, ebben aztán sokkal nehezebb lesz tangát villantani, menekülj. Azért ettől függetlenül én is megijedtem, mert ha valóban magas az a derék, zicher, hogy ugyanúgy el fog állni, mint a bárhol máshol kapható farmerek. (Nem bírja feldolgozni a konfekcióipar az anatómiámat, úgy tűnik, és sovány vigasz, hogy szinte senki másét sem: a legtöbb farmer elöl már majdnem bevág, hátul durván eláll, valahogy az ívével van gond - illetve nyilván nem a farmerével, hanem az enyémmel, hova gondolok...)

Namost, a Tally Weijl értelmezésében ez a jajjvigyázzmagasderekú farmer 5 centire megy a köldököm alatt. Csak mondom.

Nincsenek megjegyzések: