2013. január 12., szombat

Eltűnődtem azon, hogy milyen baromi gyakran zsarolom meg magamat, pl: nem nézek több rész Miért éppen Alaszkát, míg be nem fejeztem ezt a munkát (két hete nem néztem emiatt...), nem veszem fel ezt az új cuccot, amíg nem kerítek rá megfelelő alkalmat (áll egy pár ilyen tuti szerelés a szekrényben, mire sor kerül rájuk, nem úgy állnak...), nem csináltatom meg az új tetoválást, amíg le nem raktam végre a forgalmi vizsgát (azóta elévült a rutin is, kezdhetem előröl, a sárkányokkal fognak eltemetni...) - és ezt ugye azért, hogy belekényszerítsem magamat abba, hogy túlessek dolgokon, amikhez nincsen kedvem, illetve inspiráljam magamat olyanokra, amik nagyon nehezen mennek.

Csakhogy a végeredmény nem ez, hanem, hogy irtóra hozzászoktam ahhoz, hogy nem kapom, meg nem tehetem, amit szeretnék. És nem csak akkor, amikor másoktól is függ.


Nincsenek megjegyzések: