2013. január 30., szerda

More people can afford to apologise by giving their romantic partners professionally cut and arranged roses than in any time in human history, but in that we have lost something, which is that the whole idea of flowers is that you had to go out into the field and, like, cut them and arrange them yourself to apologise. It's not supposed to be "I'm sorry I forgot your birthday, here's 8 dollars' worth of work that was done in Kenya", it's supposed to be "I'm sorry I forgot your birthday, so I went into the fucking forest to cut you some fucking flowers".
Röviden valami ilyesmi az oka, hogy borzasztóan szomorú, hogy anyukám megkérdezte, hogy akkor akarom-e a fehér Converse cipőt születésnapomra, mert akkor ad pénzt, hogy vegyem meg.

Hát, nem.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na hát pedig csak jót akart. A cipőt fel kell próbálni vásárlás előtt... Mondjuk azt is kérdezhette volna, hogy mikor érsz rá, mert akkor együtt elmehetnétek megvenni, de az ilyen túrák a mi (anyám+én) esetünkben soktízezer forint elköltésével szoktak végződni :)

A legutóbbi karácsony egyik legjobb ajándékát amúgy anyámtól kaptam.
Kérdezte, mit vegyen nekem, mondtam, pálinkát.
Karácsony előtt pár nappal büszkén mutogatta, miket vett magának a Tchiboban: házicipő, alvószokni... Kicsit elkámpicsorodott az arca, amikor látta rajtam a lelkesedést, de aztán gyorsan lecsekkolta a webshopot, és megrendelte ugyanezeket mégegyszer - nekem meg ott figyelt a karácsonyfa alatt a házicipő és az alvószokni :) Meg a pálinka.;)

Aztán lehet úgy is, ahogy a keresztanyám szokta, hogy vesz mindenféle random cuccot, és százból egyszer beletrafál :) Talán az egyik legjobb ajándék "evör" az a selyem-pamut keverék sál, amit le sem lehet rólam rángatni ősztől tavaszig. Ehhez el kellett viselnem számtalan sminkkészletet, túl- vagy alulméretes ruhadarabot (amit akkor se vennék fel, ha jó lenne a mérete...), meg mindenféle giccses izéket (pl. Swarowski díszítésű ájfón tokot). A legjobb a 18. szülinapom volt, de lehet hogy nem kéne ezzel teleszpemmelnem a blogodat....

ee_version írta...

Persze, hogy jót akart, de nem szeretem magamnak megvenni a meglepetést... Meg pénzt kapni sem szeretek. Ezt idén meg is mondtam, hogy nem baj, ha nem adnak semmit, nem fontos, legyen egy torta, meg jöjjön el öcsém is, és ennyi, a többi irreleváns. De nem vették komolyan.

Nyugodtan írd le a bármit, szeretem a szpemmelést is! :D (Azért az iPhone tok nagyon vicces esetedben :D)