2012. december 23., vasárnap

Hétfőn kaptam 7 csomópontot megrajzolni, meg egy ígéretet, hogy még egy párat majd emailben kapok nemsokára.

A "nemsokára" most van, és a "pár" pedig 10.

A határidőm meg január 8. (Ez az egyetlen konkrét számadat, a többihez nem ártott volna egy építész-magyar szótár...)

...Amit én a cs*sszünk ki magunkkal mozgalom oszlopos tagjához méltó mód önként december 31-re módosítok, mert ha nem, a másik főnök maga fog nekiállni csomópontokat tervezni egy háznak, aminek az engtervjét még én rajzoltam, és szép és jó is lehetne, és ő meg azt hiszi, hogy a régebbi házak terveiből majd ő azt kitalálja, ne aggódjak. De, aggódom. Egyrészt a terv miatt, másrészt, meg mert én, naivan, abban a hitben éltem egy éve már, hogy sikerült tisztázni, hogy ő tud tervezni, én meg értek a szerkezetekhez, és nem fordítva (illetve, hasonló mértékig fordítva - és én nem vagyok nagy véleménnyel a saját tervezői kvalitásaimról...)

De jó is a karácsonyfa alatt rajzolni, sej.

I'm too old for this sh*t...

Nincsenek megjegyzések: