2013. március 3., vasárnap

Annától lopott ötletek

Akarnál-e limitált szuperképességeket?

Pl: akárhova eljuthatnál egy szempillantás alatt, kivéve, hogy utána muszáj volna annyi időt aludnod, mint amennyi alatt hagyományos módon odaértél volna.

Vagy: utazhatsz az időben - 15 másodpercet. Erre rögtön itt van két nemtriviális felhasználási mód:
- Elhívni randira a kiszemeltet, ha nemet mond, erase and rewind :)
- Vita közben, ha nagyon felidegesít a másik, gyorsan jó nagyot belerúgni, felpofozni, megölni, akármit, majd ezáltal lehiggadva visszatekerni és rendes hangnemben folytatni a vitát (vagy menni még egy kört)...

Szerintem zseniálisak :)

10 megjegyzés:

Kd írta...

Szerintem nehéz komolyan limitált képességeket kitalálni. Én az elsőt tétovázás nélkül elfogadnám egy életre. Magas épültekről való lejutást leegyszerűsítené. Vagy jó lenne elcsípni azt a hévet. Belépőt se kellene többet fizetni sehova :)
Az időutazás szerintem mindig túl erős ha hatósugara túllépi az emberi reakcióidőt (ami nem sok).

ee_version írta...

Oké, az elsővel az a baj, hogy elvész az utazás közbeni tapasztalás lehetősége. És időt sem spórolsz vele... A HÉV elérése lehet, hogy meghackeli a dolgot :)

Kd írta...

Túrórudis kocsi kifosztása?

ee_version írta...

Morálisan abszolút nem támogatható.

Laca írta...

Nekem a kedvenceim az idegesítő szuperképességek. Személyes favoritom az a képesség, hogy látod, ha az emberek finganak.

ee_version írta...

LOL :D

Még ilyeneket! :)

Kd írta...

Misfits - egy egész angol sorozat ezekre építve.

ee_version írta...

És jó is? Akarjak-e még egy sorozatra ráfüggni?...

Anna írta...

Annától lopott, amennyiben Anna is lopta. Ez egy külön kérdés, a 'magam loptam, tehát enyém'...

ee_version írta...

Én Tőled loptam, ennyi biztos :)