2013. március 21., csütörtök

Óriás lúzernek érzem magam.

Építészeti konferencia, főnök megkért, menjek el két előadásra, mert ő nem lesz itthon, hogy meghallgassa. Az előtte lévők nem érdekeltek, tehát a 9-kor kezdődő eseményre 11-re érkeztem. A regisztráció a terem hátuljában volt, kutya nem nézte, ki, merre és miért megy. Azért én szépen odamentem, kicsengettem a részvételi díjat, meghallgattam az előadásokat (nem derült ki belőlük semmi, amire kíváncsi voltam), és akkor ebédszünet.

Témában tájékozatlanok számára magyarázom, hogy ezek a rendezvények leginkább azért nem ingyenesek, mert kapni lehet érte kreditpontot (de én még nem vagyok kamarai tag szóval az nekem nem jár), meg mert adnak ebédet.

Hát az utolsó előadás felénél elkezdtek szállingózni kifele az emberek a teremből, hogy a sor elején álljanak a svédasztalnál. Mert ez egy ilyen kulturált szakma. Én végighallgattam, meg utána a kérdéseket is, mert amúgy a téma eléggé fontos volt. Igen, még az "ingyen" ebédnél is fontosabb. Szóval, mire kiértem, már kígyózó sor volt a csoffadt salátához meg a szárazra melegített húsokhoz, és ilyen 3 méter magas asztaloknál állva lehetett volna őket fogyasztani a sok kardigános, zsinóron lógó szemüveges építésznéni, meg kikönyökölt sötétszürke (hajdan fekete) zakós sörhasú építészbácsi között, akiknek átlagéletkora 55 volt. Szóval szépen eljöttem.

Így kell 3000 Ft-ot fizetni reklámok, meg fontoskodó BME-s oktatók hallgatására.

Ja és a számlát nem jó címre állították ki.

2 megjegyzés:

Kd írta...

:D Lúzernek érzed magad mert kilógsz emberek közül akiknek ötvenéves korára a legfontosabb prioritás az evés? ÉS a nyakában hordja a szemüvegét?

Engem jógán szokott néha elkapni a demográfiai elszigeteltség. Szerencsére már rég nem az a helyzet hogy csak nők járnak, de azért az óra után sok ember öltönybe öltözik vissza. Viszont az is igaz hogy a jóga drága hobbi egy egyetemistának.

ee_version írta...

Lúzernek inkább azért, hogy ezért az élményért fizettem 3000 Ft-ot, amikor alapvetően nem is éltem az ezen összegért nyújtott valódi szolgáltatással.

Tegnap jógán a terem fele igen jóvágású és feltűnően fiatal srácokból állt, csak lestem. És nagyon profin is gyakoroltak, nem csajozni jöttek (vagy nem csak). Azt nem tudom, öltönyben mentek-e haza :)