2013. március 9., szombat

Szeretnék

  • egy ingruhát, amiben olyan tökéletes homokóra alakom lesz, mint Katniss Everdeennek a reapingen
  • egy kis tetoválást a fülem mögé
  • meg egy baromi nagyot a hátamra
  • egy táskát, amibe belefér minden cuccom, és nem nézek ki úgy vele, mint egy egyhetes osztálykirándulásra indult általános iskolás, aki elkallódott a nagy Budapesten
  • egy pici lakást a XI. kerületben, a szép részén, ahol sok fák vannak, meg Bauhaus, de én nem olyanban laknék, hanem olyanban, ami új és vannak benne ilyen extrák mint hőszigetelés, például
  • egy alapozót, amitől nem csúnyább a bőröm, mint mielőtt rákentem (azt gondolnám, ez nem egy olyan képtelen nagy elvárás, de tévednék)
  • szakmailag inspiráló _és_ rendszeres munkát
  • fehér Converse cipőt, aminek nagyon örülnék, hogy végre megvettem és aztán sose hordanám, mert csak farmerrel mutat igazán, de azzal együtt meg már üt mindent és 10 centivel alacsonyabbnak látszanék benne, nem is szeretnék fehér Converse-t
  • budapesti John Butler Trio koncertet
Így hirtelen most csak ennyit, szerintem nem irreális :)

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

minek neked egyáltalán alapozó, ha szebb a bőröd nélküle, mint vele?...

ee_version írta...

Ohó, nem tetszik rendesen figyelni! :) Alapozó azért kéne, mert a bőröm nem elég szép. De nem találtam még olyant, ami nem ront a helyzeten. Olyan kéne, ami javít, valahol biztosan létezik is :)

Névtelen írta...

Az szerinted kizárt, hogy olyan alapozó nincs?
Még nem nagyon láttam olyan nőt, akin volt alapozó és nem volt ronda a bőre. (vagy azért, mert a ronda arcbőr eléggé átüt az alapozón, vagy azért, mert amúgy nem lenne ronda bőre de belekeni ezt a sok kőolaj-alapú sz.rt és attól tönkremegy)
Az alapozót nem arra találták ki, hogy a modelleken a kifutón meg a fényképeken jól mutasson? Szerintem tuti nem gondolták (nem gondolhatták) hogy live is használva lesz (ajj de szép magyar mondat lett ez).

ee_version írta...

Alap, hogy nem kőolajos szarokkal próbálkozom :) Én sok szépen alapozott bőrt láttam már, például annyira szépen alapozottat, hogy először azt hittem "ó de gyönyörű hibátlan bőre van ennek a lánynak, rohadt mázlista", és aztán tüzetesebben megvizsgálva jöttem rá, hogy nagy francokat, alapozva van, de hogy! Szóval létez a cucc, de lehet, hogy nem minden bőrtípusra működik, illetve, ez biztos az nem biztos, hogy az enyémre is van. Borzasztó régen próbálom az alap állapotot vállalhatóra fogni, de olyan genetikai koktélt kaptam, ami baromi jó lesz majd 60 éves koromra, mert nem fog úgy ráncosodni, csak addig még ezt a 33-at ki kéne bekkelni...

Névtelen írta...

hm. és attól az ódegyönyörűhibátlanbőrű lánytól nem kérdezted meg, melyik márkát használja?

meg, nem az van, hogy ezekben a drogériákban végig lehet próbálgatni a sok kirakott vackot? én láttam olyan nőt a DMben aki konkrétan reggel besétált oszt' teszterekkel kipingálta magát, szerintem ment utána dolgozni, valsz minden nap ezt csinálja... :D

ee_version írta...

Nehezen szólítok le ismeretleneket villamoson, és biztos, hogy nem a tökéletes alapozó megtalálása lesz a megfelelően erős motiváció ehhez :D

Drogériás tesztert nem kenek magamra, mert azt bárki a bármilyen mocskos kezével végigtapicskolhatta előtte, más se hiányzik. Internetes visszajelzésekből igyekszem tájékozódni, egyelőre nem túl nagy sikerrel...

Névtelen írta...

Na, pedig!
Engem többször leszólítottak az egyik fülbevalóm miatt, hogy "jajdeszép, neharagudj, megkérdezhetem hol vetted?", nem haraptam meg egyiket sem :) Ha valakinek elregéled, mennyire szépen van alapozva az arca, biztos hízik majd a mája :)

Én most épp kabátot keresek magamnak, gondoltam szezonvégi kiárusítás, olcsón veszek valami nagyontutit, hát nagy francokat, eddig a célvonalhoz legközelebb egy Stadium-os sajátmárkás gyerek (!) kabát állt (még szerencse, hogy jó rám a 164-es gyerekméret...), végül lebeszéltem róla magamat, nem volt leárazva, jövőre is lesz ugyanez, ugyanennyiért... Szóval most az utcán nézegetem a lyányokat, van-e valakin jó kabát, de nincs, mind ronda pufikabátot hord hatalmas szőrrel a kapucnija körül, blöe... DE ha szembejönne álmaim kabátja, én bizony leszólítanám! :D

ee_version írta...

Jólvanna, majd gyúrok lélekre :)