2013. március 2., szombat

Jártunk a bringaexpón.

Nem lesz egy olcsó sztori ez a biciklizés :)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

na mer´mit láttatok?:)

ee_version írta...

Hát, úgy kezdődött, hogy megemelgettem pár olyan aluvázasat, mint a Tiéd is, és akkor rájöttünk, hogy esélytelen, hogy ezeket én akarjam naponta pakolászni :D Aztán láttunk sok-sok szép méregdrága kerékpárt, és ami momentán a legesélyesebbnek tűnik, az a Csepel Royal, ami nálam sokkal-sokkal komolyabb bringásoknak való. A gond még csak nem is az ára, hanem, hogy lehet, kevés vagyok hozzá, ez egy tök filigrán, vékony kerekű gép, arra tervezték, hogy haladni is lehessen vele.

Látod, ez az egész a Te hibád!!! :D

Laca írta...

Mi az, ami egy Royalon "sokkal komolyabb" bringásoknak való?

ee_version írta...

Semmi konkrét, csak hogy ilyen pihekönnyű váz vékony kerekekkel, én meg jól rászállok uszkve 25 kiló poggyásszal betekerni Békásról, csak ez.

Egyébként most öcsém is ugyanazt mondja, mint Te: legyen csak az a gép könnyű, a vékony kereket meg megtanulom, ne aggódjak. Úgyhogy nem fogok :) De azt is mondja, hogy épít nekem ennél jobbat olcsóbbért, amit meg majd meglátok, de legrosszabb esetben megveszem ezt :) Áprilisban már szeretnék kerekezni :)

Névtelen írta...

Szóval akkor most öcséd összerak neked egy biciklit?
Ha ez tényleg az én hibám, akkor büszkén vállalom :D

ee_version írta...

Ne igyunk előre a medve bőrére. Öcsém ilyen ígérős, nem annyira betartós. És persze nem rossz szándékkal, csak úgy elfelejtődik meg elhalasztódik minden. Arról nem is beszélve, hogy Laci, aki legalább annyira ért a biciklikhez, mint ő, azt mondta, hogy gyakorlatilag kizárt, hogy hasonló műszaki tartalmat alkatrészenként olcsóbban össze tudjon nekem állítani. Szóval most, ha egyáltalán nekiáll a projektnek, még mindig hátra van annak vizsgálata, hogy valóban meg tudja-e csinálni a trükköt. Ha igen, attól én leszek a legboldogabb, nyilván :)