2013. február 2., szombat

  1. Ha a félig üres HÉV szerelvényen egyedül ülsz az egymásnak fordított ülés-négyesben, és valaki nem átlósan szemben ül le veled, hanem befurakszik totál szembe, akkor 99,9%, hogy nem lesz nyugodt utad.
  2. Akármilyen közel tartod magadhoz az angol nyelvű könyvedet, nem tudod elbátortalanítani a társalgási kísérlettől az igazán elszántakat.
  3. Akármilyen közel tartod magadhoz az angol nyelvű könyvedet, marad perifériás látásod, és ez nem jó neked.
  4. Bár kézenfekvőnek tűnik, nehéz élesben jól hallhatóan ráförmedni valakire, hogy "ha most azonnal nem pakolja vissza a szánalmas szerszámát a retkes gatyájába, az állomáson a kigyúrt pasimmal tárgyalhatja meg a történteket". Nekem például még egyszer sem sikerült.
  5. Tényleges kigyúrt pasi hiányában nem kellemes választási lehetőség a) 20 percet állni a békásmegyeri végállomáson az elhagyatott buszmegállóban b) megpróbálni a részeg szatírnál hamarabb átszelni a lakótelepet, és lehetőleg félúton lerázni úgy, hogy igazából bármerre eltérni a fő csapásiránytól csak rosszabb helyzeteket tartogat, mint egy részeg szatír.
  6. Happy belated birthday to me.

17 megjegyzés:

Névtelen írta...

Aztak...a!:(
A "nekem például még egyszer sem sikerült" azt jelenti, hogy ez nem az első ilyen eset?...
Miért nincsenek Budapesten bekamerázva a tömegközlekedési eszközök?:s

Nem tudom, az ilyesmi tanulható-e, de ha igen, meg kéne tanulnod haragudni azokra emberekre akik így vagy úgy bántanak.
Még kb. harmadéves koromban a (meglehetősen üres) buszon "nekemkoccant" egy csávó a buszon, először azt gondoltam biztos véletlen volt, a másodiknál elkezdtem gyanakodni, amikor pedig (már leszállás közben) a seggembe csípett, annyira felidegesítettem magamat, hogy visszakézből lekevertem neki egy hatalmas pofont. A következő utcasarokig szaladt, én meg mentem utána, és üvöltöztem mint egy állat, hogy "gyere csak ide, kapsz még egyet". Természetesen semmi tudatosság nem volt a dologban, zsigerből jött. Utólag belegondolva, nem biztos, hogy jó ötlet volt, akár vissza is üthetett volna, bár a statisztikák szerint az ilyen beteg lelkű emberek általában nagyon gyávák.

ee_version írta...

Vetkőzni mondjuk ezelőtt még egy sem kezdett, de dörgölődzők meg nyakba sóhajtozók, meg hadd ne soroljam, gyakran előfordulnak. Meg olyanok is, akiket csak nem lehet lepattintani. Igazából pont ez a baj: az ösztönös reakcióm nem az, mint a Tiéd, ami egyébként a helyes, mert ezek az emberek tényleg rohadt gyávák. Én iszonyatosan kellemetlenül érzem magamat, és megijedek és menekülőre fogom. Most ráadásul az sem játszott, hogy leszállok a HÉV-ről, mert késő este már ritkán jár, és a Filatorigáton kettesben még rosszabb lett volna időt tölteni ezzel a szemétládával. Végül átpattantam a másik kocsiba, és beültem az embersűrűbe; nem tudom, követett-e, azt tudom, hogy leszállni még leszállt velem...

Laca írta...

:(

ee_version írta...

Ebben az a szomorú, hogy 1-2 havonta van egy ilyen élményem, nem mindig ennyire extrém, de nem bírom nem azt érezni, hogy vonzom a dolgot :(

Laca írta...

Örüljé', engem még a szatír nők is elkerülnek. :D

ee_version írta...

sob story...

Laca írta...

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=sob

ee_version írta...

Inkább ez: http://www.thefreedictionary.com/sob+story

Anna írta...

Jaj Dórám, ez rettenetes! Hordj magaddal legalább egy sípot. Segítséget nem feltétlen vonz, de eléggé ijesztő tud lenni, ha valakinek teljes erőből váratlan a fülébe fújnak egy futballbíró-síppal. :-(

És vigyázz magadra!

ee_version írta...

Ez baromi jól hangzik, de állandóan egy sípot hordjak a nyakamban, mint egy idióta? Vagy legyen valahol a női táska sötét bugyraiban, hogy mire előkotrom, már túl vagyok a bármin, ami fenyeget?... A HÉV-en eleve nincs értelme sípokat fújkálni, nem olyan hatékony, mint ráförmedni, viszont ugyanannyira nehéz lenne, és nekem cikibb.. Nem forogtam fizikai veszélyben, a lelki trauma, meg így is-úgy is megvan...

Laca írta...

Gáz spray?

ee_version írta...

Hát, az mondjuk egy utcai támadásnál jól jöhet, csak ugyanaz a bajom vele, mint a síppal: mire előkotrom, már mindegy.

Ebben a legutóbbi szituációban arra lett volna szükség, hogy merjek egyáltalán bármit tenni. És akkor már a leghatékonyabb a ráförmedés lett volna. Eleve, HÉV-en gázspray meg sípolás, szerintem nem jó...

Névtelen írta...

A kulcsod kéznél szokott lenni? Lehetne egy ilyen kulcstartód:
http://www.heartstore.se/webshop/produkt/Overfallslarm

Oké, talán nem _pont_ ilyen, biztos van belőle más alakú is...:)

Laca írta...

Gázspray + éjszakai hév = fun. :)

ee_version írta...

Kulcstartó édibédi:) Én nem hiszek az emberek segítőkészségében, és tartok a pánik generálta reakciótól...

A fun-ról eléggé más elképzeléseim vannak :D

Kd írta...

http://www.youtube.com/watch?v=3thqaEec64g&t=10m44s

ee_version írta...

ouch :D