2013. február 28., csütörtök

Ma jelentékeny összeget költöttem olyan sminkszerekre, amikkel olyanra tudom kifesteni magam, mintha nem is viselnék sminket. Meg tudom magyarázni, de legbelül azért tudom, hogy ez totál beteg dolog...

Ha emiatt még nem érezném magamat elég hülyének, a vásárlás mellé kaptam ajándékba egy tégely baromi drága ásványi alapozót mély bronzbarna színben. Olyan nyilvánvalóan sötétet, hogy még az eladó is bocsánatot kért, hogy ő látja, hogy esélytelen, hogy akár a nyár végéig ilyenre barnuljak, de ezt tudja adni, ajándékozzam el.

Valakinek, aki most jött haza a déltengeri nyaralásból. Vagy elaludt a szoláriumban. Kb.

7 megjegyzés:

Kd írta...

http://thelastpsychiatrist.com/2013/01/no_self-respecting_woman_would.html

Ennél rövidebbet nem találtam erre :P

ee_version írta...

Hát, kösszépen, igazán, majd egy üres hétvégén belevetem magam :D

Orsi írta...

ezt mindenféleképpen nézd meg:
http://www.youtube.com/watch?v=RZ4Yt3i1XHk

ki fogom kérdezni! :)

Névtelen írta...

Kd, ez nagggggyon jó :) Még csak a III. résznél tartok, de nagyon tetszik.

"So while women (appropriately) fought for, and got, equal access to college educations-- and now women even outnumber men in colleges-- today we find that college is irrelevant. Huh."

Dóri, szerintem elég az első részét elolvasni, ha csak a smink-részére vagy kíváncsi, de ha mégse mész el a bringaexpora, ez egy remek alternatív hétvégi program :D

ee_version írta...

Kösszépen :D

El fogom olvasni, valamikor.

Névtelen írta...

Nem olyan hosszú ám, csak 6 rész, a csúszka a lap szélén azért olyan kicsi, mert rengeteg komment van (nem pazarlom az időmet kommentek olvasgatására, inkább írom őket :D)

ee_version írta...

Kamu, letekertem, a cikk is végtelen hosszú! A kommentekkel már nem is foglalkoztam :)