2013. február 24., vasárnap


Nem teljesen értem, a "hooking up" fogalomköre miért keveredik bele majd minden párkapcsolatok problematikájával foglalkozó - időnként kifejezetten jó - írásba, videóba. A "hooking up" nagyjából egy szabadidős tevékenység, nem is kifejezetten a legszórakoztatóbb, bár ízlések és pofonok nyilván különbözőek.



A dolog maradéka viszont szerintem nagyon igaz. Én úgy látom, hogy amíg valaki csajoknak/pasiknak akar tetszeni, meg szeretne már valakit, így általában, addig nincs kész. Csak a konkrét vágyakra* lehet válasz egy konkrét ember, általános hiányokat egy pontosan valamilyen ember sosem fog tudni maradéktalan megszüntetni.

Ja, és ebben az a durva, hogy kivételesen nem én voltam ilyen nagyon okos, hanem öcsém fejtette ezt ki a desszert előtt a vasárnapi ebédnél. Furcsa család?...



*és itt most nyilván nem arról beszélek, hogy ha kitaláltam, hogy nekem egy 210 magas, vörös hajú, szakállas informatikus kell, az már jobb terv, ugye érthető

2 megjegyzés:

Kd írta...

Mi egy hookup?
(Azt hiszem az eredeti "define(hookup);" -os megfogalmazás jobb hogy véletlnül elszállt.)

ee_version írta...

Szexuális töltetű rekreációs tevékenység olyasvalakivel, akivel (még) nincs különösebb érzelmi kötődés, és általában a dolognak nincs folytatása, legalábbis nem implied.